Hostia sú pri registrácii povinní predložiť platný doklad totožnosti s fotografiou a kreditnú kartu. Upozorňujeme, že vyhovenie špeciálnym požiadavkám zavisí od dostupnosti a môžu sa na ne vzťahovať dodatočné poplatky. V prípade, že si rezervujete pobyt s platbou vopred a potrebujete faktúru, odošlite, prosím, túto požiadavku spolu s údajmi o spoločnosti prostredníctvom sekcie Spýtajte sa. V prípade predčasného odchodu vám bude účtovaná celková suma za pobyt. V tomto ubytovaní sa nemôžu konať rozlúčky so slobodou a iné podobné oslavy. Toto ubytovanie sa nachádza v obytnej štvrti a od hostí sa vyžaduje, aby sa zdržali nadmerného hluku. Prosím, informujte ubytovacie zariadenie Hosapartments City Center o predpokladanom čase príchodu vopred. Môžete na to použiť políčko Špeciálne požiadavky počas rezervácie alebo kontaktovať ubytovacie zariadenie priamo. Kontaktné údaje sú uvedené v potvrdení vašej rezervácie. Vzhľadom na situáciu súvisiacu s koronavírusom (COVID-19) sú v tomto ubytovaní zavedené dodatočné bezpečnostné a hygienické opatrenia. V tomto ubytovaní nie je možné uskutočniť pobyt, ktorého účelom je absolvovanie karantény v súvislosti s koronavírusom (COVID-19). Hostia mladší ako 18 rokov sa môžu ubytovať len v sprievode rodiča alebo zákonného zástupcu. A surcharge of 100 PLN applies for arrivals before check-in hours. All requests for early arrival are subject to confirmation by the property. Guests are required to show the credit card used for the booking upon check-in. In case the card was not theirs, the guest will be required to pay upon arrival, and the money charged from the card used to make the booking will be refunded. Please note: If you are booking on behalf of someone else, you must contact the hotel directly to arrange for third party billing. Guest requiring a VAT invoice should provide the necessary details Guests are kindly requested to contact the apartment at least 1 day in advance in order to arrange a check-in and key collection and inform Hosapartments City Center about the expected time of arrival. Due to Coronavirus (COVID-19) guests will be provided with entrance codes before check in, payment can be made only online (also using BLIK) and reception can be reached only via phone/email. When booking 2 rooms or more, different policies and additional supplements may apply. Please note that all guests including children need to provide a valid ID/government-issued ID/passport/student ID at check-in.